Forum o marce New Holland
nie niestety były inne akurat w tym przypadku były całkowicie inne ponieważ w case był typowo hydrauliczny w podnośniku a NH ma elektrohydrauliczny w skrzni i podnosniku bo nie ma osobnych zbiorników tak jak wszystkim wiadomo to do case się wlało od NH elektrohydrauliczny i po kłopocie
Powod edycji: 3 bledy ort
Ostatnio edytowany przez ralfMTX140 (2009-01-31 13:23:07)
Offline
Elektrohydrauliczny??? O czym piszesz?? O oleju czy rozdzielaczu?
Offline
Nie ma oleju elektrohydraulicznego!!!
Offline
Koledzy moze pomyliłem pojęcia ale tak mi mówili ludzie którzy mają stycznosc z olejami może to taka przenosnia.........wiem że w hydraulice jest hydrauliczny a w skrzyni jak go nazwac przekładniowy??????
Bo TM ma ten sam w hydraulice i skrzyni także jeden olej krąży w tych układach i tak go nazwali nawet serwisanci............
Offline
V.I.P.
Fendt ma inaczej bo ma oddzielny zbiornik do hydrauliki zewnętrznej
Offline
Potwierdzam kolegę rolisa sam sie zdziwiłem po co mu te wszystkie zbiorniczki
Offline
rafk24 napisał:
To jest olej przekładniowy. i w każdym ciągniku tak jest że olej krąży od hydrauliki kraży po skrzyni.
akurat w moim przypadku tak nie jest mianowice Case CVX ma dodatkowy zbiornik do hydrauliki , new holland'y seri 7500 mają takie samo rozwiązanie ponieważ jest to skrzynia bezstopniowa i nie może tam się dostac żaden syf według mie jest to jedno z lepszych rozwiązan ponieważ jest mniejsze prawdopodobienstwo nawalenia skrzyni poprzez różnorakie zanieczyszczenia
Offline
wsumie i tu masz rację tylko np taki TM-ik 190 spali o wiele więcej od ursusa a do leekich prac też cos musi byc.... dobra konczymy wracamy do tematu
Offline
V.I.P.
Ale np. ja mam zamiennik i ma lepsze parametry od Ambry a jest tańszy przecież NH zleca to firmie zewnętrznej a w dodatku jakieś włoskiej Rafineri która nie jest najlepsza tu się płaci tylko za etykietkę z logiem NH
Offline