Forum o marce New Holland
Informacje dotyczące danej serii:
Model T6000 z przekładnią Range Command 40 km/h Eco i przednią osią zmniejszającą promień skrętu to doskonały, wszechstronny ciągnik. Układ Fast Steer™ pozwala na błyskawiczne nawroty. Jedyna w swoim rodzaju oś przednia New Holland SuperSteer™ zapewnia doskonałe możliwości manewru dzięki najmniejszemu wśród ciągników tej klasy promieniowi skrętu.
Standardowy układ zarządzania mocą (Engine Power Management, EPM) w inteligentny sposób dostarcza o 34 KM więcej mocy podczas prac z użyciem WOM i prac transportowych, lecz tylko wówczas, gdy jest to potrzebne. Układ EPM zapewnia doskonałą równowagę między wydajnością a ekonomią pracy.
Zarówno modele Range, jak i Power Command mogą być wyposażone w przekładnię napędu bezpośredniego 50 km/h* z amortyzowaną osią przednią Terraglide™ wyposażoną w hamulec. Ciągniki te zapewniają szybki, wygodny i bezpieczny transport dzięki dodatkowej mocy dostarczanej przez układ EPM.
Offline
Znajomy posiada i sobie bardzo zachwala maszynkę
Offline
Ale to z tym 155km silnikiem to musi miec duze gospodarstwo
Offline
My mielismy kupic wlasnie takigo T6000. Modelu nie pamietam ale byl kolo 120-125 km.
Offline
i czemu nie kupiliście ?
Offline
Bo byl za drogi a w Niemczech trafil sie TM.
Offline
To ile powiedzieli ci za tego a ile zapłaciłeś za TMa ?
Offline
w niemcowni jak pracowałem to kupił –nie pamiętam modelu- NH ze skrętną osią koło 60KM i zawracanie takim to bajka ale wersja 50km/h to trzeba było się nauczyć tym kierować bo był bardzo czuły na delikatne skręcanie i nie można było go uprowadzić. a jak kupił do niego tura automatycznie zaczepianego bez wysiadania z ciągnika to ciężko było celnąć na prowadnicę bo ta oś powoduje, że cały ciągnik przesuwa się na boki w czasie skręcania.
jest możliwość zablokowania tej osi tylko trzeba drążki przestawić na dziurach i do tego był na stanie w ciągniku ściągacz do drążków skrętnych.
Offline
to takiego systemu nie widziałem ale jeździłem tym małym tryklem i tam był taki system drążków i oś skręcała razem z kołami odpowiednio do skrętu.
Offline
Mi tez wydaje sie ze najpierw skręcają kola jak dojdą do końca to oska skręca
Offline
no ale nadal potwierdzam, ze ten model tak miał bo nawet na postoju ruszałem kierownicą to się przesuwał. w normalnym użytkowaniu to nie przeszkadzało ale najgorzej było zahaczyć tego tura (pierwszy raz miałem do czynienia z takim turem gdzie bez wysiadania się go zaczepiało razem z połączeniami hydraulicznymi i elektryką) i po drodze jechać 50 a potem kupił ściągacz do drążków aby przestawiać na dziurach do unieruchomienia osi. a było to skonstruowane tak, że jak siłownik hydrauliczny skrętu ciągnie za wąs od zwrotnicy i po przeciwnej stronie owej zwrotnicy był taki sam wąs gdzie był połączony z ramą ciągnika a żeby oś nie skręcała wystarczyło przy zwolnicy przestawić drążki w dziury które były w osi obrotu zwrotnicy co powodowało, że w czasie skrętu oś się nie przesuwała.
Offline