Forum o marce New Holland
Nowy użytkownik
mam pytanko jako nowy nas forum lecz starego wuzytkowaniu nh tl100.dotyczy silnika dzis zdech poraz drugi wiem co jest zaciety wtryskiwacz cignik niekopci podczas krecenia temp -4 stopnie.pierwszy raz wykrecil taki nume przy -23 stponi w pierszym przypadku paliwo na tsacji zakupione wbeczce bylo wadliwe atym razem ok.mieliscie juz takie przeboje.
Offline
Ja w TD85D w tym tygodniu w czasie mrozu mi zgasł. Odpaliłem go po przepompowaniu i po chwili znów. Cztery dni przy nim majsterkowałem. Założyłem grzałkę płynu chłodniczego, zmieniłem filtry i pompka paliwowa mi siadła. To pojechałem i kupiłem nową. Po jej zainstalowaniu nic się nie zmieniło. Wkurzyłem się wziąłem palnik podgrzałem misę olejową, filtry, przewody paliwowe i zapalił. A już myślałem że coś z silnikiem więc radzę Ci zrób tak jak ja w swoim TD.
Offline
Nowy użytkownik
to nic nestety mu niepomorze poniewarz ja mam tl 100 2001 r od samego poczotku sa znim problemy tj przemielona przednia zwolnica koszt naprawy 3000zl lozyka po roku siadły wtej samej zwolnicy oraz wiele innych nawet 4 biegu synchronizator podczas przełaczania na 4 bieg musze dwa razy wysprzeglac. aco do silnika jezeli macie uklad boscha pompa wtrykowa wirowa to ona podczas odpowietrzania po wymanie filtrow sama sie zalewa az po wtryski!!!!!! tj jak mi pierwszy raz zgasl to wszystko bylo probowane aholowanie jego 1,5km na lodzie isniegu byl koszmarem 3 tyg ciagnik stal 1400 zl koszt zabawy akosztowaloby 400 wymiana wszytkich koncowek wtryskiwaczy.przyczyna takiego kosztu byl pewien serwis ktory zamiast dac nowe koncowki zregenerowal je no ispapral praconik jedna przyjaral i wtrysk jeden na iglicy byl otwarty cla kompresja wtedy idzie ztloka do ukladu paliwowego -wtedy ciagnik nawet dyma niepusci. itak jest itym razem naszczescie zdech 10m od podwurza i stoi i czeka az wymontuje tryski trwa to ok 7h .tylko jaka jest przyczyna filtr przepuscil jakies syfy??? paliwo mam w innych 5 dieslach takie same ze srodkiem k2 przeciwko wytracaniu sie parafinie-innym gratom nic neiejest aten czuly jak baba w ciazy.nowe koncowki byly załozone wloskie pirata -firmy dosc drogie! ajezeli dotyczy pompy to pompa byla tez rozkrecana dwukrotnie tylko przy drugim razie bylem osobiscie przy rozkrecaniu co sie okozalo w pompie po pierwszym serwise wychwalanym przez ludzi byla farba w pompie to myslalem ze szlak mnie weznie 800zl zanic.zeby nikt niepisal ze wsyfie skladane to odpadaja takie sugestie dotyczace zaciecia sie jakies koncowki
Offline
Nowy użytkownik
matibos co do pompki paliwowej to widac kiedy niepomuje umnie jak pompuje to powietrze idzie wezykiem od przelewu wtryskiwczy bobiera sobie zjakiegos tloka powterze przez wtrysk
Offline
pompka u mnie siadła w czasie odpowietrzania. Wcześniej już raz ją sam robiłem 3000 godzin przechodziła po mojej naprawie. bo tam taka gumka za bardzo odstawała wziąłem ją drucikiem przymocowałem i chodziła tyle czasu. A teraz ta gumka się wyrobiła i nie dało się nic zrobić.
Offline
Nowy użytkownik
cignik po sprawdzeniu wtyskow wymianie pompki wspomagajacej oraz drogich i czarnych wzmacianych wezy olejoodporych - odpalil stare orginalne przewody stwardialy rok temu wumienilem wszystkie na nowe niesety tez sie twarde zrobily njalepsze sa czarne do 10 lub jak mam teraz do 28 bar zbedne ale takie mieli nawet opasek niepotzreba zakladac.plastikowe co maja to sa g.....e.
Offline