Forum o marce New Holland
Super Zawodowiec
Nie no wiadomo właśnie poruszyłem ten temat żeby dowiedzieć się co nieco o tym ciągniku. Wóz to sano 8m3 i podczepiony jest z zetorem całkiem nowym bo z 2004r. ale zetor zaczyna powoli wymiękać. Dlatego już myślimy nad zmianą na nowszy. Doradzacie więc Td60D? Ale on ma trzy cylindry, a t4020 cztery. Czy to nie lepiej do wozu? I ten ciągnik ma chodzić tylko i wyłącznie w wozie paszowym i w drobnych pracach. Oczywiście zależy nam o jak najbardziej okrojonej wersji, bo niby po co ehr itp?
Offline
Nie wiem jak moze sie sprawowac TD60D z paszowozem bo nigdy nie mialem stycznosci, ale wiem ze bedzie mniej awaryjny i napewno duzo mniej pali ot T4000!!! bo tu masz 3cylindry bez intercoolera, a w tamtym 4 z intercoolerem. To samo za siebie mowi ktory bedzie palil wiecej przy najprostszych pracach
Offline
Super Zawodowiec
Wóz nie jest samozaładowczy, faktycznie new holland td będzie mniej palił, ale obawiam się że może być trochę za słaby teraz z wozem pracuje czterocylindrowy zetor i nie ma wcale tak lekko. Całe podwórko jest utwardzone betonem więc nie będzie problemu z poruszaniem się wozu. A z tą awaryjnością to teoretycznie zetor też jest prosty w budowie wszystko mechaniczne mało elektroniki a i tak kilka rzeczy już wysiadło. Chociaż zetor to może nie jest idealny przykład...
Offline
Super Zawodowiec
Prawdopodobnie też tak zrobie. W gre mogłyby wejść też ciągniki innych producentów, ale ja jednak preferuje posiadanie ciągników jednej marki łatwiej serwisować wtedy co nie? Większego oczywiście nie zaszkodziłoby ale cena z tego co mi wiadomo jest znacznie wyższa. Zresztą jeszcze będziemy gadać z dealerem. Zobczymy też jak sąsiadowi ciągnik będzie się sprawował bo wziął TD60 z Kuhn Euromix 8. Czas pokaże.
Offline
Zgadzam sie z kolega @rafk24.Ale mozesz wziasc przeciez jeszcze mocniejszego TD!
Ostatnio edytowany przez no1NEWHOLLANDno1 (2009-01-04 22:17:31)
Offline
Super Zawodowiec
Mi do obory nie wejdzie ten duży Td i w tym problem nie wiem czy Td60 się zmieści. Jaka one mają wysokość?
Ostatnio edytowany przez mario0811 (2009-01-04 20:57:37)
Offline
V.I.P.
Ja bym radził wziąśc ci tego T4020 jest skrętny nie musisz brac wypasionej wersji czyli mechanika i będziesz miał to samo co TD tylko jeszcze lepszy wygląd jednostka chyba się tak bardzo nie różni
Offline
Super Zawodowiec
no właśnie nie wejdzie td bo sprawdzałem ma 260 cm wysokości, a t4000 234cm
Offline
V.I.P.
To chyba się nad czym zastanawiac tylko jechac i brac
Offline
Super Zawodowiec
No niby tak nie ma nad czym się zastanawiać ale ciekaw jestem jak jest tutaj z awaryjnością? Do tej pory rozmawiałem o tym ciągniku jedynie z użytkownikiem agrofoto który taki posiada. Ma nim przerobione 10 mth., a już miał małą awarie. Napisał mi że to wada fabryczna. Do tego czasu co będę kupował pewnie ją wyeliminują. Ciekawe czy nie ma więcej takich wad?
Offline
Przyłączam się do pytania
Offline
Super Zawodowiec
Uszczelka od filtra oleju poszła. Byłe dziś u dealera sprawdzić jak tam z naszym T5060 i zapytałem o cene t4020. 115 tys bez pneumatyki, ale z klimą.
Offline
V.I.P.
U mnie też w TM jak był nowy to się coś działo ale najczęściej jak coś się działo to był na gwarancji to są wady wieku młodzieńczego teraz to są sporadyczne awarie albo takie rzeczy które już się wysłużyły A jakie ma jeszcze wyposażenie za te 115tys ?
Offline
Super Zawodowiec
Nic szczególnego ale bardzo mi sie spodobal niestety nie porobiłem fot, bo nie miałem zbytnio czasu, ale nażywo wygląda lepiej jak na zdjęciu. Miałby wyposazenie: klime, skrzynia 16/16 shuttle command, 2 predkosci wom i to byloby to, ciekawy sprzet tylko troche jednak drogi, ale i tak tanszy od deere`a
Offline
V.I.P.
JD mógł by więcej palic od NH
Offline