Forum o marce New Holland
Wiadoma sprawa.. Ale wieksza pompa rowna sie wieksze zuzycia paliwa i to znacznie ! A o ile moc pojdzie w gore to nie mam pojecia
Offline
Pewniej byłoby kupić większy ciągnik choć na to potrzeba o wiele więcej kasy i czasu
Offline
V.I.P.
To podczep do prasy TM 165 i będzie grało
Offline
w presie to mi 140 smiga,nawet nie czuc ze ma cos z tylu tylko mam teraz nowy plug,a stary 5-azurowy nie uciagnie 140 ;/ musialbym odczepiac jedna skube i pewnie bede musial tak zrobic, chociaz ojciec gaal z Wronskim ze maja go podkrecac bo on ma identyko silnik co 165..
Offline
każdy robi to co uważa tylko gdyby nie było różnicy to po co kuywac większe ciągniki i płacic o wiele wiecej kasy jak można kupic mniejszy ciagnik rok się pomęczyc na gwarancji a pózniej zwiększyc jego moc według mnie to jest niedorzeczne
Offline
Rozni sa ludzi ja mam tak z motocyklem mina mi 2lata gwar i juz idzie na warsztat chociaz seris mi moze wszystko zrobic nie tracac grwarancji ale nie mam kasy
Offline
Najnowsza generacja tak ma a w mercach juz jest IV generacja common raila z piecowymi wtryskiwaczami.
Offline
V.I.P.
Seria TM-ów ma praktycznie takie same bloki silników tylko mają inne pompy skrzynie i jeszcze parę bajerów może tez mają inne turba
Ostatnio edytowany przez Rolis 180894 (2009-01-01 16:45:13)
Offline
Nigdy sie nie zaglebialem
Offline
Ktos z waszych znajomych zrobil w swoim ciagniku takie cos?
Offline
Sporo mu podwyzszyl tej mocy . Nic mu nie wysiadlo po tuningu?
Offline
Coś za co
Offline
Nowy użytkownik
ile tm 190 ma kM? bo jeśli 190 a po zmianie wyszło mu 260 to przyrost mocy 70kM trochę sporo jak na 190 kM w common rail max przyrosty do 50km przynajmniej w opinii serwisu, być może zmniejszenie zużycia paliwa wynika z tego że po wpięciu kości silnik ma inną charakterystykę ( robi się bardziej płaska) max moment obrotowy można uzyskać przy niższych obrotach silnika, a moc i moment przy szerszym zakresie się pokrywają. moim zdaniem podnoszenie mocy o ok 30 km jest w granicach rozsądku i nie powinno mieć wpływu na żywotność silnika, większy wpływ ma na pewno na silnik jego prawidłowa eksploatacja i właściwe płyny ustrojowe. Ps pyzatym firmy często same świadomie podnoszą moc już istniejących jednostek by zwiększyć ofertę i wszystko gra ( Zerknijcie w katalogi ile jednostek ma identyczną pojemność, i inne parametry a mocą różnią się nawet o 30km, fabrycznie)
DJBOMBA12
Edit: Literówki i błędy w pisowni...
Ahhh szkoda gadać(ściągnij sobie Mozillę Firefox)
Offline