Forum o marce New Holland
prawie 8,5 tys. tylko na tym polu są warunkii dosyć ciężkie bo to jest orka. a wiadomo że jak jechać po spulchnionej ziemii z takimi szerokimi kapciami to lekko nie jest. wydaje mi się ze gdyby to było rżysko lub jakiś gruber to nawet 10 tys. i nie było by źle. mógłby być problem w transporcie tylko
Offline
A jakie masz oponki??
Offline
nawet nie wiem czy to są najszersze. ale gdyby były jeszcze potężniejsze to by się nikt nie obraził szczególnie do tura...
widziałem ciągnik na oponach z przodu 480 a z tyłu chyba 540 a był to fendt 312 vario. czyli trochę większy ciągnik.
Ostatnio edytowany przez TL100 (2008-12-24 00:12:41)
Offline
Takiej szerokości opony jak napisałeś mam przy McCormicku a przy NH mamy z tyłu 710 mm to są bardzo dobre np przy podgarnianiu rzepaku na pryźmie bo ładnie wjedziesz w tą pryzme i ciągnik aż tak się nie zapada.
Offline
V.I.P.
Albo jak ty po orce wałujesz to przy takiej szerokości opon to ciągnik idzie po wierzchu i nie ma kolein
Offline
Moim zdaniem szerokosc opony jest bardzo wazna! w TLce mam opony o takiej samej szerokosci,po przekreceniu zosta jeden slad, do opryskow idealna sprawa a za szerokie opony tez nie sa dobre,po za tym ze wzrosnie zuzycie paliwa to przy przednich oponach w orce moze byc problem w bruzdzie! w TVT195 sa tak szerokie ze niedobrze sie orze a u mnie sa idealne,puszczam kierownice i jazda
Ostatnio edytowany przez no1NEWHOLLANDno1 (2008-12-29 18:51:55)
Offline
A jakie masz opony przy nim??
Offline
Taki jak mój login czyli MTX140
Offline
V.I.P.
Opony radialne są miękie i się rozpływają na powierzchni także nie powinno byc żadnych problemów. Lepiej na glębę jest jak jest opona szersza bo mniej ja ugniata i się nie psuje struktura gleby i o wiele lepsza jest przyczepnośc i uciąg i właśnie się zmniejsza zużycie paliwa
Offline
Ma ktoś jakiś ciekawy filmik??
Offline