Forum o marce New Holland
Gość
Mój ciągnik nie robi w transporcie ;/. Te mth to tylko na polu.
Wymianiane były czujniki od 4x4, od blokady, cewka, jakiś czujnik od ilości oleju w układzie kierowniczym.
Same duperele, ale czasami lekko wkurzające.
U mnie często właśnie lecą czujniki od napędu 4x4..
Offline
Gość
Tak potencjometr od rewersu pierwszy raz. Serwisanty długo nie wiedzieli co jest grane. Zawsze jak postał dłużej jak 3 tygodnie w zimie głupiał. Jak ruszył to nie było żadnych problemów cały sezon.
Dzisiaj rano sprawdzałem czy ruszy na zimno => ruszył ino szum ;d
Ostatnio edytowany przez JacekNH (2009-02-26 09:06:27)
To bardzo miło
Offline
Nowy użytkownik
ralfMTX140 napisał:
Spotkaliście się już z takim problemem w swoich ciągnikach?
My mieliśmy taki przypadek. Opuszczałem głebosza i ciągnik zgasł. Rozrusznik ładnie kręcił a silnik nie odpalał... Było podejrzenie że poszedł moduł na pompie wtryskowej (do Perkozu wróciło 10 z 20 sprzedanych ciągników TM175 i TM190 z powodu takiej awarii) lecz serwisant z Raitechu obejrzał ciągnik i sprawdzając jedną wtyczke odkrył bolączke ciągnika. Był to nieprzewodzący dobrze styk właściwe to wtyczka.
Tu jest zdjęcie:
http://www.newholland.pun.pl/gallery.php?pid=224
Ta wtyczka to tam gdzie jest zaklejone niebieską taśmą.
Witam ,
Czy mógłbyś wysłać jeszcze raz zdjecie bo mam bardzo podobny problem z TM190. Z góry dziekuje
Offline